Customer Focused Leadership – Egbert Jan van Bel – Executive connect
Eventdatum: 29 januari 2025Op 29 januari zal er een Executive Connect sessie plaatsvinden in het kantoor van Newpeople. Neem deel aan de inspirerende discussie over Klantgericht Leiderschap.
…
Onderwerp.
Op zoek naar manieren om klantgerichtheid écht te verankeren in jouw organisatie? Doe
mee aan de exclusieve workshop met Egbert Jan van Bel bij NewPeople. Deze sessie is
ideaal voor leiders die hun klantgerichte vaardigheden willen aanscherpen en concrete,
waardevolle en winstgevende stappen willen zetten richting duurzame klanttevredenheid.
Tijdens deze interactieve workshop, gebaseerd op inzichten uit de bestseller Kloteklanten
3.0, deelt Egbert Jan van Bel resultaten van meer dan 15 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid en klantgericht leiderschap. Dit onderzoek wordt jaarlijks gehouden en is de basis voor de verkiezingen van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.
Je ontdekt hoe bedrijven klantgerichtheid kunnen inzetten als een strategisch voordeel en
hoe je met praktische tools en bewezen methoden kunt inspelen op de verwachtingen van
de moderne klant. Deelnemers krijgen niet alleen inzicht in hun eigen leiderschapsstijl, maar
leren ook technieken om hun sterke punten te versterken en betere verbindingen met klanten
te creëren.
…
Spreker: Egbert Jan van Bel
Egbert Jan van Bel is een Nederlandse ondernemer, adviseur en auteur, gespecialiseerd in klantgericht leiderschap en duurzame klantrelaties. Hij is medeoprichter en kerndocent bij Beeckestijn Business School en heeft diverse bestsellers op zijn naam staan, waaronder de
‘Kloteklanten’-serie en het Amerikaanse boek ‘Follow that Customer’. Zijn workshops staan belend om het vertalen van strategie naar actie. Denken versus Doen.
…
Programma.
15:30 – 16:00: Inloop
16:00 – 17:00: Egbert Jan van Bel
17:00 – 18:00: Netwerkborrel
…
Locatie.
REM-Eiland
Haparandadam 45-2
1013 AK Amsterdam
Deelname.
Dit event is invite only. Meld je aan met de onderstaande knop.