E-Commerce
Eventdatum: 12 februari 2025An inspiring session on the latest developments in eCommerce!
Op 12 februari bundelen Digital Transformers en Newpeople hun krachten voor een open event dat je niet wilt missen. We nemen je mee in de ontwikkelingen binnen eCommerce en delen inzichten die jouw kijk op digitale commerce zullen veranderen.
Tijdens deze open sessie brengen we professionals binnen digital en eCommerce samen om kennis te delen, het netwerk te versterken en waardevolle connecties te creëren. Dit is jouw kans om je netwerk verder te verbreden en inzichten op te doen.
Digital Transformers
Digital Transformers is een netwerkgroep die speciaal is samengesteld voor dynamische professionals die hun stempel willen drukken op de digitale wereld. Digital Transformers zijn een zorgvuldig geselecteerde groep om ervoor te zorgen dat we de echte Digital Transformershebben. Alleen dit is meer dan zomaar een netwerkgroep; het is een kans om deel uit te maken van een beweging die de toekomst van eCommerce vormgeeft. Ieders inbreng, visie en drive zijn van onschatbare waarde voor ons collectief succes.
Deze avond biedt niet alleen waardevolle kennis en inspiratie, maar ook een unieke kans om deel uit te maken van een beweging die de digitale wereld transformeert. Of je nu een e-commerceprofessional bent, een innovator, of gewoon nieuwsgierig naar wat de toekomst brengt: deze avond mag je niet missen!
..
SPREKERS
Marc Liem
all-round marketing manager
Tijdens dit event neemt Marc Liem je mee in de wereld van Retail Media, een nieuwe vorm van adverteren die merken en retailers dichter bij hun klanten brengt. Hij legt uit hoe de combinatie van data, technologie en klantgerichtheid de samenwerking tussen merken en retailers fundamenteel verandert.
Marc bespreekt de voordelen van Retail Media, zoals extra inkomsten voor retailers en een effectievere doelgroepbenadering voor adverteerders, met inspirerende praktijkvoorbeelden. Ook belicht hij innovatieve tools zoals Sponsored Products en de rol van AI en data in de toekomst van Retail Media.
Tot slot geeft hij praktische tips om zelf aan de slag te gaan en kansen binnen jouw organisatie te benutten. Een inspirerende sessie die je niet wilt missen!
…
Anouk van Leeuwen de Jongh
Digital Strateeg
Anouk heeft jaren ervaring in digital marketing en heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd in data en personalisatie. Zij helpt organisaties met een datagedreven aanpak om van zenden naar dialoog te gaan.
Op 12 februari zal Anouk dieper ingaan op het bouwen waardevolle dialogen, hoe gebruik je1st party data om tot betere dialogen te komen. Er zullen cases worden gepresenteerd hoe je als bedrijf je direct to consumer strategie future proof kan maken met 1st party data
Programma.
15:30 – 16:00: Inloop
16:00 – 17:00: Spreker Marc Liem
17:00 – 18:00: Anouk van Leeuwen de Jongh
18:00: netwerk borrel