NBD Biblion
Innovatief Leiderschap
Executive Search
BlueMovement, een merk van BSH Home Appliances, heeft sinds 2017 de missie om het leven van de consument zorgelozer, duurzamer en betaalbaarder te maken. Bij BlueMovement kun je voor een vast maandelijks bedrag huishoudelijke apparaten huren. De consument least het apparaat en BlueMovement zorgt ervoor dat eventuele reparaties, vervanging en onderhoud in de prijs zitten inbegrepen.
Het idee van BlueMovement kwam voor het eerst van de grond in Nederland en werd in 2018 in de strategie van BSH Duitsland geïntegreerd. Het begon als een innovatief project van BSH in een zoektocht om zaken van terugkerende opbrengsten te verhogen en om de overkoepelende strategie op het D2C kanaal op te zetten en te vergroten.
In 2019 werd BlueMovement opnieuw gelanceerd en als een apart merk van BSH gevestigd in Duitsland en Nederland. In samenwerking met Newpeople heeft BlueMovement een Country Manager NL aangetrokken om de groei en strategie met BSH, BlueMovement Duitsland en potentiële nieuwe landen te coördineren.
De Country Manager helpt de D2C business van BSH uitbreiden door BlueMovement snel en professioneel op te schalen,en hij zorgt ervoor dat het businessmodel van BlueMovement blijft passen bij het businessmodel van BSH.
De Country Manager is verantwoordelijk voor de groei van BlueMovement in Nederland en is verantwoordelijk voor het P&L budget. Daarnaast leidt, managet en ontwikkelt de Country Manager een gepassioneerd BlueMovement team. Hij zorgt daarnaast voor hechte relaties tussen het BSH team dat leiding heeft over het land en het centrale BlueMovement team. De belangrijkste focus voor de Country Manager is groei en de positionering van het merk (aantrekkelijk, relevant aanbod, juiste prijs etc.). Daarnaast focust hij zich op partnerships die te maken hebben met circulariteit, duurzaamheid en andere gerelateerde thema’s.
De Country Manager is een energieke persoonlijkheid die goed kan communiceren en motiveren en die binnen een organisatie beweging kan creëren. Hij creëert kansen, is analytisch en oplossingsgericht. Hij brengt diepgaande kennis met zich mee en ervaring met (digitale) marketing en online groei door een merk te bouwen en klanten aan te trekken. Hij brengt een sterke, ondernemende mindset met zich mee en heeft een uitstekend communicatievermogen. Hij heeft een sterke focus op dingen gedaan krijgen en zorgt ervoor dat het team binnen korte tijd succesvol is.
Het leiderschap dat in deze fase het beste resultaat boekt kenmerkt zich door:
We versturen onze nieuwsbrief 1x per maand.