NBD Biblion
Innovatief Leiderschap
Executive Search
Sinds 1970 is Intergamma met de merken Gamma, Gamma België en Karwei actief met haar bouwmarktformules. Als marktleider in de doe-het-zelf-branche in de Benelux bedient zij haar klanten fysiek in de verschillende winkels, en online via de webshop en app. Door een verdere integratie van deze kanalen ligt er een stevige ambitie voor de komende jaren: de grootste en beste omnichannel retailer van de Benelux worden.
Ten grondslag aan deze missie ligt een nieuwe strategie en een vernieuwde organisatie. De focus van deze nieuwe strategie is het centraal stellen van de klant. Door middel van sterke formules, prettige winkels met het juiste assortiment, excellente websites en apps, content die aansluit bij de persoonlijke behoefte van de klant en een goede klantenservice gaat Intergamma dit bereiken.
Om dit alles naadloos op elkaar aan te laten sluiten is in de organisatie indeling besloten de benodigde disciplines centraal aan te sturen, over de verschillende formules heen. In deze organisatie zijn de belangrijkste speerpunten:
Rapporterend aan de CEO van Intergamma is het doel van de Directeur Cross-Channel om in de gehele strategie de omnichannel aanpak te definiëren, te structureren en te executeren. Het gedachtegoed waarbinnen alle activiteiten opgezet worden is omnichannel. Welk kanaal de consument ook gebruikt, de content, analyse, merkbeleving en aankoop dienen in alle kanalen op elkaar te zijn afgestemd. Samen met het team, en in zeer nauwe samenwerking met de rest van de organisatie, levert deze rol een zeer actieve en positieve bijdrage aan de verdere transitie van een meer traditionele retailer naar een vooruitstrevende omnichannel formule.
Een digitale leider met een duidelijke visie. Altijd “outside-in” denkend. Iemand die de balans voelt tussen urgentie creëren voor beweging, en de persoonlijke focus op het meenemen en begeleiden van de mensen en de organisatie hierin. Zij is sterk analytisch, datagedreven en opereert autonoom. Daarnaast is zij een goede teamplayer die een cultuur van samenwerken neerzet. Anderen zien haar als een inspirerend leider en autoriteit met een bewezen track record in e-commerce en digitale transformatie. Verder is zij sterk resultaatgericht, daadkrachtig en commercieel. Zij denkt in oplossingen en heeft een hoog energieniveau.
Het leiderschap dat in deze fase het beste resultaat boekt kenmerkt zich door:
We versturen onze nieuwsbrief 1x per maand.