NBD Biblion
Innovatief Leiderschap
Executive Search
Unlimited Spare Parts is actief als one-stop-shop leverancier van slijtageonderdelen voor machines in de food- en verpakkingsindustrie. Door het ontwikkelen van een innovatief e-commerce platform richt Unlimited Spare Parts erop dé referentie te worden in de food- en verpakkingsindustrie met een wereldwijd concurrentievermogen. Unlimited Spare Parts maakt onderdeel uit van het portfolio van investeringsmaatschappij Newport Capital. Newport Capital is middels een buy-and-build strategie een krachtige groep aan het optuigen van bedrijven die snij- en slijtageonderdelen leveren voor machines in de food en food-packaging industrie.
Unlimited Spare Parts heeft als doel de “one stop shop” voor haar klanten te zijn. Het groeipotentieel is enorm. De ambitie van het bedrijf is om in de komende 5 jaar te verdubbelen in omzet. Deze groei wordt gerealiseerd door een combinatie van het verder ontwikkelen van het B2B kanaal bij huidige en nieuwe klanten door o.a. het vergroten van de share of wallet bij bestaande klanten, de uitbreiding in andere industrieën, geografische uitbreiding, focus op nieuwe, internationale markten en het versterken van het e-commerce kanaal en online marktpositie bouwen. Daarnaast draagt de buy-and-build strategie bij aan het creëren van synergie, nieuwe pricing modellen en het vergroten van de naamsbekendheid en het bouwen van een nieuw merk en propositie voor Unlimited Spare Parts als groep.
Door het ontwikkelen en produceren van hoogwaardige onderdelen voor machines in de food- en verpakkingsindustrie onderscheiden wij ons in de markt. Unlimited Spare Parts
Unlimited Spare Parts heeft Norbert de Jong als Chief Commercial Officer (CCO) aangetrokken om de commerciële strategie te definiëren, te structureren en te executeren en zo bij te dragen aan de groei van Unlimited Spare Parts. Het overview kunnen houden op de prioriteiten bedrijfsbreed is van essentieel belang voor deze functie. Het creëren van een winning team en het (verder) bouwen van een nieuw merk en nieuwe uniforme propositie vormt hierin de basis.
Norbert is energiek, recht door zee, toont doorzettingsvermogen en is ‘down to earth’. Hij kan zowel op strategisch als op operationeel vlak goed uit de voeten. Hij weet ambitieuze (sales)plannen op te stellen, commitment te verkrijgen en de plannen -samen met zijn team- succesvol te realiseren. In zijn eerdere carrière heeft hij laten zien nieuwe markten, nieuwe klanten en stevige groei in omzet te kunnen realiseren.
Het leiderschap dat in deze fase het beste resultaat boekt kenmerkt zich door:
We versturen onze nieuwsbrief 1x per maand.